HTML

Linkblog

Sikeres szezonzáró

2007.12.27. 15:31 :: adam_xs

Pacotti Motorsport N Team Mikulás Rali

Mikulás Rali

2007. december 8-9.

 

Balogh János–Németh László - Mitsubishi Lancer Evo VI

Czél Péter–Dienes Babszi - Mitsubishi Lancer Evo VI

 

Sikeres szezonzáró



 

A Pacotti Motorsport N csapatának mindkét tagja sikeresnek ítélte a szezonzáró Mikulás Ralit. Balogh János és Németh László az abszolút ötödik helyen végeztek, amely egyben az egykori N2-es bajnok pilóta első serlege volt négykerékhajtású autóval. Czél Péter és Dienes Babszi csak jól akarták magukat érezni a versenyen, élvezni a raliversenyzés minden szépségét, és nem feltétlenül az eredményre hajtani. Az abszolút 14. helyezésük így tulajdonképpen nem is volt fontos.

 

Balogh János: – Mozgalmas verseny volt. Kettős nyomás volt rajtam. Az egyik (Kazár) Miki részéről, akivel régi nagy ellenfelek vagyunk, a Pacotti Motorsporton belül. Arra is kíváncsi voltam, hogy tudok-e úgy autózni, mint Nyirádon. Az eredménnyel maximálisan elégedett vagyok. Két gyorsaságin volt egy kisebb műszaki hibánk. Az egyik vizesároknál egy kicsit beázott az autónk és 5000-es fordulat fölé nem pörgött a motor. Az eredménnyel maximálisan elégedett vagyok. Nagyon rangos eseményen szereztük meg az ötödik helyezést, és egyben az első serlegünket, amióta négykerekes autóval versenyzek.

 

Czél Péter: – Nagyon jó verseny volt a Mikulás Rali. Ez volt az első alkalom, hogy rajthoz álltam rajta, és őszintén szólva, nem is értem, hogy miért nem bajnoki futam, hiszen a közönség és a média részéről is hatalmas volt az érdeklődés. Nem tűztünk ki semmilyen célt a versenyre, mindössze jól akartuk érezni magunkat, úgyhogy a verseny közben sem figyeltük az időket. Kopott gumikkal mentünk, de nagyon élveztük a versenyt. A ködben kifejezetten érdekes volt versenyezni. Babszi most is tökéletesen navigált, még a ködben sem tévesztett. Bár volt egy érdekes esetünk, amikor egy hétszáz méteres egyenes végén a fenyőfákhoz írtuk fel a féktávot. Babszi be is mondta, hogy féktáv a fáknál, de én még az út szélét sem láttam, nemhogy a fákat. Jövőre mindenképpen újra rajthoz állunk. 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pacotti.blog.hu/api/trackback/id/tr46276391
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása