HTML

Linkblog

Kőkemény verseny

2008.05.05. 17:59 :: adam_xs

Pacotti Motorsport
Hell Racing Team

Czél Péter–Szőke Tamás, Mitsubishi Lancer Evo IX
 

Kőkemény verseny



 

Nagyon szoros versenyben szerezte meg Czél Péter és Szőke Tamás az N csoport hetedik helyét a Szemerey Transport–Miskolc Ralin. A Hell Racing Team páros a szombati első körben eltörte az egyik felnijét, így nagyon óvatosan kellett versenyezniük, az utolsó körben viszont kőkemény versenyt vívtak a bajnoki pontokért.



Czél Péter: – Szörnyű érzés volt a csapattársainkat (Spitzmüller–Kazár) az út szélén látni. Annak ellenére, hogy egy biztos győzelemtől estek el, volt lelki és fizikai erejük nekünk integetni és szurkolni. Ez borzasztóan jól esett és biztos, hogy másodperceket adott nekünk.
– Az első kör, az esőben jól sikerült, a másodikban tartottuk a pozíciónkat. Szombat reggel viszont a harmadik elején eltörtem az egyik felninket. Tudtuk, hogy ott van a kő, és el is akartuk kerülni, de sajnos rácsúsztunk és egy tenyérnyi darab kiszakadt a felniből. Ez után nagyon óvatosan teljesítettük a kört, hiszen nem maradt pótkerekünk és még egy defekttel ki is eshettünk volna. Az utolsó körben megint tudtunk egy kicsit gyorsulni.



– Most mentem először az Evo IX-essel száraz aszfalton és a verseny végére kezdtem azt érezni, hogy az én kezemben van a kormány. Nagyon sok versenykilométer szükséges ahhoz, hogy biztonsággal gyorsan tudjál versenyezni. Mi most még tanulunk, de szép lassan belakjuk az autót. Remélem, hamarosan csatlakozni tudunk az N csoport élmezőnyéhez.



Szőke Tamás: – Kőkemény verseny volt. Hatalmas csatát vívtunk, főleg a verseny végén. Az első két gyorsaságit nagyon elszúrtam. Ott egyáltalán nem volt tökéletes a navigáció. Nagyon izgultam, mert tudtam, hogy Péternek fontos a hazai futama. Pénteken estére belejöttem, és utána már nem volt vele gond.



– Szombaton végig nagyon keményen harcoltunk a hetedik-kilencedik helyekért. Nagyon szerettünk volna pontot szerezni és legalább a nyolcadik helyet megcsípni. Az utolsó gyorsaságin Magyar Miki megforgott és így a hetedik helyre jöttünk fel.
– Nagyon jól éreztük magunkat a versenyen és nagyon boldogok vagyunk az újabb pontokkal. Most Szombathely következik murván, ami Péternek a kedvence, úgyhogy nagyon várjuk már a következő versenyt.

komment

Címkék: miskolc 2008 czel

A bejegyzés trackback címe:

https://pacotti.blog.hu/api/trackback/id/tr54455281
süti beállítások módosítása