HTML

Linkblog

Köszönjük, hogy Szombathelyen versenyezhetünk

2008.06.03. 16:42 :: adam_xs

Pacotti Motorsport
Hell Racing Team

Czél Péter–Szőke Tamás, Mitsubishi Lancer Evo IX
 

Köszönjük, hogy Szombathelyen versenyezhetünk



 

A maximumnál is többet szeretne kihozni magából Czél Péter és Szőke Tamás a Szombathely Ralin, ahol végre murvás talajon is megmutathatják, mire képesek.



Czél Péter: – Először is köszönetet szeretnék mondani, hogy ilyen pályákon tudunk versenyezni. Nagyon nagy dolognak tartom, hogy a rendezők ilyen nehéz körülmények között is ilyen pályákra tudták vinni a mezőnyt. Az első napi gyorsasági szakaszok szenzációsak, gyönyörű környezetben zajlanak és igazi élmény rajtuk versenyezni. A másnapi pályák egy részen szintén nagyon jó, másik részét én nem raktam volna be a programba, de hát az is a ralihoz tartozik, hogy időnként ilyen pályákon is megmérettetünk.
– Ez lesz az idei első murvás versenyünk, amit nagyon vártunk már. Az első két futamon a hatodik-hetedik helyek körül autóztunk. Én már ezt is nagyon szép teljesítménynek tartom. Nagyon hosszú út vezet a raliban odáig, hogy valaki komoly eredményt tudjon elérni. Nem csak a tehetségen, hanem a rutinon és a tapasztalaton is sok múlik.

– Újra visszatérünk az Egerben használt autónkhoz. A Pacotti-csapat most is tökéletes munkát végzett a felkészítésben. Navigátorom, Szőke Tamás is nagyon komolyan veszi a versenyzést, egyre jobban beletanul ebbe a szakmába. Egy szó mint száz, várjuk a versenyt, és nagyon bízunk benne, hogy a Hell Racing Team mindhárom autója kiváló eredményt fog elérni.



Szőke Tamás: – Ez lesz az első murvás versenyem, amire megpróbáltam a lehető legjobban felkészülni. (Czél) Péterrel nagyon sokat elemeztük az első két versenyünk belsőkamerás felvételeit. Minden apró hibát szeretnénk kijavítani. Megnéztem mások belső felvételeit is, ki hogyan navigál, illetve sok tanácsot kaptam csapattársunktól, Kazár Mikitől is.



– Bízom benne, hogy jól és pontosan fogok navigálni. Fizikálisan nagyon sokat készültem a versenyre. Napi hat kilométert futok és munka után még három órát töltök a konditeremben. A meleg miatt még jobban kell felkészülnöm, mint egy átlagos versenyre.
– A murva (Czél) Péter kedvence, úgyhogy a maximumnál is többet kell kihoznunk magunkból. Szerintem jó esélyünk van egy jó eredmény elérésre, bár azzal is tisztában kell lennünk, hogy új csapattársunk, Balogh János is komoly ellenfelünk lesz.

komment

Címkék: 2008 czel szhely

A bejegyzés trackback címe:

https://pacotti.blog.hu/api/trackback/id/tr15501667
süti beállítások módosítása